Thursday, January 20, 2011

Y.A.Bhg. Tun Dr. Mahathir Mohamad...

Hari Ini dalam sejarah....

Tun merupakan seorang yang amat aku sanjungi dan kagumi sejak kecil lagi... Pembangunan yang telah beliau buat untuk negara kita memang tidak dapat disangkal lagi... Jika beliau tidak mewujudkan idea2 untuk kemajuan2 ini, sudah tentu rakyat Malaysia hari ini tidak akan dapat hidup semewah sekarang.. Bersyukurlah..

Chewah,patriotik plak..
hari ini aku rasa sgt bertuah lg bangga tambah gembira sbb dpt berjumpa secara langsung(mksudnye bkn dlm tv) dgn Tun Dr Mahathir.. First time tau.. bkn mcm mahfuz,dah byk kali.. Memang aku sgt teruja td smpai member2 aku pun naik tkejut tgk keterujaan aku... hehehe.. Nasib baik aku dpt jgk merakamkan beberapa gambar beliau dlm kamera ni... bleh tunjuk kat mak nanti..hehehe...Tun juga telah menyampaikan amanat2 yg sgt berguna dan jika dipraktikkan, mmg insyaAllah kite sume bleh menjadi belia yg cemerlang,gemilang dan terbilang...

OVERALL.....MEMANG SERONOK SANGAT LAH!!!!

No comments:

Post a Comment